مصاحبه ای کوتاه در مورد مسائل مختلف از دهیار کهنوش(آقای حمید مرادقلی)

عملکرد دهیاری روستا در ایجاد امکانات بهداشتی و...در سالهای اخیر را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 25
کل نظرات : 204

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 25

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 252
بازدید سال : 988
بازدید کلی : 170867

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کهنوشی ها و آدرس kohnoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 170867
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مرتضی کرمی
تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
نظرات

 اول از همه به عنوان نماینده ی مردم محترم کهنوش عرض سلام و ادب داریم خدمت دهیار محترم روستا و امیدواریم که در این شب در کنار هم بتونیم مشکلات و مسائل رو بررسی کنیم و به یک برداشت و نتیجه ی خوب مفید برسیم تا جا برای سو برداشتهای مخرب نباشه

سوال اول؛ اقدامات مثبت دهیاری و شورا در سالهای خدمت به مردم محترم کهنوش چه بوده ؟
سوال دوم ؛ با توجه به بودجه هایی که هر ساله برای روستاها مشخص میشه سوال ما این است که این بودجه در این سالها در چه محلهایی به مصرف رسیده ؟
سوال سوم ؛ چه برنامه هایی در دست اقدام بوده یا زیر ساختهای آن مهیا شده اما با مقاومت افراد روستا روبرو شده و این مقاومت مردم به چه علت بوده؟
سوال چهارم ؛آیا اقدامی جهت بروزرسانی و ارتقا و تقویت سیستمهای ارتباط جمعی از جمله صدا و سیما و دکل های مخابراتی و ...و همچنین سایر اقدامات رفاهی از جمله نصب عابر بانک انجام شده یا خیر؟
سوال پنجم ؛ آیا اقداماتی جهت بررسی و ارائه راهکاری در رابطه با مسئله اصلی روستا که مهاجر فرستی است شده این در حالی است که بسیاری معتقدند که مهاجر فرست بودن روستا بیشتر به علت عدم وجود کار و خدمات رفاهیست،آیا برای اشتغال جوانان در روستا کاری انجام داده اید؟
سوال ششم؛ دلیل اصلی نیمه کار ماندن آسفالت کمربندی کهنوش چه بود؟
سوال هفتم ؛ آقای دهیار شما معتقدید که مردم روستا پول آب و برق را پرداخت نمیکنن مگر پرداخت پول آب و برق( که ما شاهد آن هستیم که اکثر مردم پرداخت میکنن )به دهیاری مرتبط است و دهیاری از این مسئله سودی میبرد؟
سوال هشتم ؛ با توجه به اینکه شغل اکثر مردم روستای کهنوش باغداری کشاورزی و دامداریست چرا کلاسهای آموزشی مناسب و رایگان برای این عزیزان برگزار نمیشود تا با علم و اطلاعات بیشتر به این مشاغل مشغول باشن؟
سوال نهم ؛ وضعیت بهداری چگونه است؟ چرا مردم روستای بزرگ کهنوش باید مجبور باشن جهت یک ویزیت ساده به محلهای دورتر سفر کنن؟
آیا اقدامی در این زمینه انجام شده است؟
سوال آخر در مورد بارش برف اخیر و اتفاقات و پیامدهای اون 
با توجه به پیش بینیهای هواشناسی چرا دهیاری اقدامی برای پیشگیری و مقابله با اتفاقات نداشت؟
اقدامات دهیاری قبل و حین و بعد از این جریان چه بود؟
@kohnoush۲
 
پاسخ آقای حمید مرادقلی (دهیار محترم روستای کهنوش)
با عرض سلام و خسته نباشيد              
احداث زمين فوتبال و حصار كشي دور آن...احداث ساختمان رختكن زمين فوتبال....جدول گذاري ٥٠٠ متر ......گاز كشي روستا....آسفالت روستا.....حفر چاه نيمه عميق جهت تامين آب لوله كشي روستا....تعمير حمام عمومي و تعويض لوله كشي و ايزوگام....پيگيري و خريد كنتر آب جهت دائمي كردن لوله كشي آب....تعويض قسمتي از لوله كشي قديمي آب روستا......تعويض كل سيم كشي برق روستا....پيگيري جهت ساخت درمانگاه جديد...گرفتن مجوز ساخت سد ذخيره ي آب در صورت تامين منابع مالي آن....معرفي بيش از صد خانوار و پيگيري آن جهت گرفتن مستمري از كميته ي امداد و بهزيستي.... پيگيري جهت هدف گردشگري قرار گرفتن روستا ك منتظر جواب آن از تهران هستيم...گاز كشي برخي از منازل مستمندان با همت خيرين....خريد چندين بخاري گازي جهت مسجد و برخي از نيازمندان روستا....كمك و بازسازي مدارس روستا....جمع آوري روزانه ي زوباله  ،آشغال  در سطح روستا.....پيگيري جهت گرفتن سند  براي باغات و منازل روستا....
و.......
 
ب دليل كمبود بودجه آبفار شهرستان تويسركان جهت تعويض كليه ي لوله هاي آب با توجه  ب اينكه ٢٦ سال از عمر آنها ميگذرد،لوله كشي دائمي آب ب تعويق افتاده است و هنوز تعداد ٧٠ خانوار از اهالي روستا جهت خريد كنتور آب اقدامي نكردند ك روز ب روز گرانتر ميشود..!
جهت آسفالت كمربندي روستا تعداد ٣٠ خانه بايد عقب نشيني داشته باشند ك هيچ گونه همكاري در اين زمينه انجام نميدهند ك قابل ذكر است در سال ١٣٩٠ تامين اعتبار گرديد ولي با همكاري نكردن اين عزيزان ب تعويق افتاد..!
جهت باغداران نزديك ب ١٠ ها جلسه و مشاوره با مهندسين و كارشناسان جهاد كشاورزي در داخل باغ آقاي منعلي كريمي صورت گرفته و عزيزاني ك مايل بودند در اين جلسه شركت كردند.!
با توجه ب اينكه اين نعمت خدادادي ب اين شدت پيش بيني نميشد و تا ب حال سابقه نداشته بود،برق و تلفن روستا قطع  گرديده بود امكان برقراري تماس با مسولين امكان پذير نبود مجبور شديم پياده با وجود ٧٠ سانت برف تا روستاهاي اطراف جهت برقراري تماس با مسولين و درخواست امداد رساني طي كنيم و قابل ذكر است ك هيچ يك از روستاهاي اطراف ماشين برف روب وجود ندارد،.!
قابل ذكر ميباشد ك درمانگاه روستا پزشک شبانه روزي دارد مگر مواقعي ك مرخصي باشد.،!
كليه كارهاي صورت گرفته با همكاري استاندار محترم و فرمانداري،و بخشدار عزيز ك از اهالي روستاي كهنوش ميباشد،با همكاري دهياري و شوراي محترم ميباشد.!
در ضمن اگر اهالي روستا با دهياري و شورا همكاري بيشتري داشته باشند كارها پيشرفت فيزيكي صد در صد خواهد داشت.!
 
مهاجرت عزیزانمون از کهنوش به دلیل فقر مالی نبوده
بلکه به خاطر قبولی در ادارات دولتی و کار مناسب در شهرهای مختلف بوده.
تنها دلیل موندگاری و مهاجرت نکردن ایجاد شغل در روستا بوده که این خود نیاز به همت خیرین و بودجه زیاد میباشد.
ما نیز بسیار تشکر میکنیم از دهیار محترم روستا که وقتشون رو در اختیار ما گذاشتن اما هیچ یک از شورا جواب ما رو ندادن .
@kohnoush

تعداد بازدید از این مطلب: 973
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام خدمت تمام هموطنان گرامی در این وبلاگ قصد داریم اطلاعاتی برای آشنایی بیشتر هموطنان گرامی راجع به روستای سر سبز کهنوش قرار دهیم .امید است که مسئولان استان توجه بیشتری را برای آبادانیه این روستا مبذول دارند.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود